Tuesday, April 23, 2013

Klinik


Menjawab soalan dari Doktor. (Ringkasan jawapan kepada 3 soalan yang diutarakan oleh Doktor untuk pemasaran produk Glutaberries with Vit B17 di klinik beliau).


1) Klinik manakah yg menggunakan produk puan?
Kami belum lagi memasukki mana-mana klinik. Klinik Dr adalah yang pertama kami tawarkan.

2) Adalah data perubatan yg menunjukkan keberkesanan kolagen melembabkan dan menganjalkan kulit?
Kolagen itu sendiri berasal dari perkataan Yunani yang bersifat lekat / pelekat

Seperti yg kita sedia maklum kolagen adalah protein yang kaya dengan tisu perantara yang memberi bentuk dengan sokongan kepada banyak tisu termasuk kulit. (boleh lihat Dr.Oz -Professor of surgery at Columbia University / lihat di 'The Dr.Oz Show' di TV).

Fungsi kolagen juga menghasilkan asid amino penting seperti Hydroxyprolin yang mana memberi kekuatan dan keanjalan pada tisu penyokong dan tulang glisin serta juga melembapkan kulit.

Tubuh kita juga menghasilkan kolagen dengan pengambilan Vitamin C, B Complex dan Vitamin E.

Kita sedia maklum pertambahan usia juga menyebabkan kekurangan kolagen / kemerosotan kolagen yang menjadikan rata-rata rakyat Malaysia amnya mengambil kolagen tambahan terutama makanan tambahan untuk menambahkan kekurangan kolagen yang berlaku disebabkan faktor usia, radikal bebas, Sinar UV dll.

3) Adakah data perubatan yg menunjukkan Gluthatione memutihkan kulit?
Kita juga ketahui bahawa Glutathione adalah master anti oksidan. Ia juga gabungan 3 asid amino (Cysteine, glutamic acid, glyceine) yang mempunyai peranan selain anti oksidan, ia juga detox dan immune (dengan kata lain untuk pertahanan badan).

Apabila Glutathione master kepada anti oksidan, ia meningkatkan sistem pertahanan badan dan pertahanan sel kepada radikal bebas. Di sini apabila badan mempunyai Glutathione dengan erti kata radikal bebas dapat dikurangkan dan melanin yang menentukan warna kulit.

Boleh lihat You Tube Dr.Oz (Discusses Glutathione-The Master Antioxcidant)


0 comments:

 
Free Website templatesFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates