Tuesday, May 21, 2013

Minuman Kolagen


Pertambahan Order yang makin menaik...

51,000 mg Glutathione
7 jenis ekstrak buah-buah Beri
68,000 mg Kolagen
3 Bahan Vitamin B17
Hyaluronic Acid (HA)
17 sachet 1 kotak / 20g per sachet

Harga RM 129 SEKOTAK
DISKAUN akan diberikan dengan pembelian 2 KOTAK ke atas
FREE POSTAGE

Glutaberries B17 (GB17) kandungan bahan yg super duper power...teknologi NANO(1000X) lebih halus terus menyerap ke dlm salur darah....CEPAT, TEPAT, BERKESAN !!!

Menurut kajian, Strawberi dan Beri Biru kaya dgn polifenol yg berkesan untuk mencegah penuaan otak. Jelas pengkaji ini kebanyakan penyakit otak seperti Alzheimer dan Parkinson disebabkan oleh kadar racun berupa protein yang tinggi terkumpul di dalam otak. Memakan kedua2 jenis buah ini dpt mengurangkan risiko diserang penyakit tersebut.

Glutaberries Vit B17 (GB17) juga mengandungi Ekstrak kedua2 buahan tersebut. Di Asia mungkin sukar untuk mencari buah beri biru. Suplimen Kesihatan yg mengandungi 7 jenis ekstrak buah beri tidak lagi menjadi mustahil untuk memilikinya. 

Mereka yang boleh menggunakan

1. Hanya 1/2 sachet sehari utk ibu mengandung..tenaga berpanjangan baby pun sihat, putih dan insyaallah bijak...dgn ekstrak delima.

2. Lelaki

3. Perempuan

4. Perempuan Haid

5. Perokok

6. Ibu Menyusukan anak

Kecantikan

Kulit akan menjadi anjal, gebu, glowing & cerah

Kesihatan

Dapatkan Glutaberries 17 khusus untuk menghilangkan jeragat serta jerawat. HARGA JAUH LEBIH MURAH DAN KUALITI SUPER...SUPER...SUPER....Rasa yang enak dan lazat.

Silau Mata ditambah ANTI KANSER dgn adanya Vitamin B17

Cara Pengambilan

Dicadangkan detoks dahulu toksin-toksin dalam badan supaya zat-zat baik Glutaberries Vit B17 dapat menyerap lebih sempurna ke sel-sel darah.

Minggu pertama - 2 sachet (pagi dan malam)
Minggu Kedua - 1 sachet

Bulan kedua - dah boleh ambik 1/2 sachet

Bancuh dalam air biasa sahaja dan ready untuk minum.

Teknologi Korea,
Manufacture di Malaysia
Bahan Import Italy dan Brazil

Healing Crisis adalah bersifat sementara kerana proses detoks yang berlaku dalam badan. Keberkesanan beergantung kepada melanin kulit / warna kulit dan metabolisme badan seseorang.

0 comments:

 
Free Website templatesFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates